Nízkosacharidové stravování

Nízkosacharidové stravování (low-carb) je životní styl, díky němuž se zdraví dožijeme déle, zbavíme se chutí na sladké a jiné nesmysly, budeme mít spoustu energie a jako bonus shodíme pár kilo. Zde naleznete všechny základní informace o tomto zdravém stylu.

  1. Proč tloustneme? Proč jsme nemocní? Co je s námi špatně?
  2. 10 základních pravidel, jak začít s nízkosacharidovým stravováním
  3. Základy nízkosacharidového stravování: Skladba jídla a jak má vypadat váš talíř, praktická ukázka
  4. Nízkosacharidové stravování: Musím vážit a počítat? A co když mi nevycházejí hodnoty (makra)?
  5. Vzorový nízkosacharidový jídelníček na 14 dní
  6. Všechno, co vás čeká a nemine na začátku nízkosacharidového nebo keto stravování a první pomoc pro nejdůležitější překážky

Nabízím vedení v oblasti hubnutí, zejména v kombinaci s nízkosacharidovým (low-carb) stravováním. Nemám ráda pojem “výživové poradenství” – za prvé se v této oblasti pohybuje mnoho “šarlatánů” a za druhé se nikdy nejedná jen o rady ohledně výživy – ale ohledně celého životního stylu dané osoby. Pokud Vám mohu s čímkoliv pomoci, poradit, obraťte se na mě prosím pomocí emailu lucka@knakousnuti.cz nebo na Facebooku K Nakousnutí. Pokud hubnete posledních pár kilo, přidejte se do skupinky, kde jsme na tom všichni stejně: https://www.facebook.com/groups/176679802978819/

2 komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *